چگونه با قطار به ترکیه سفر کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1403
بازدید : 38
نویسنده : mozhgan

ترکیه که در همسایگی ایران قرار گرفته است از دیرباز همواره به عنوان یک مقصد خارجی ارزان قیمت مورد توجه گردشگران ایرانی بوده است. این کشور جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که می توان با صرف بودجه ای محدود در مدت زمانی کوتاه از تمامی آنها بازدید کرد. البته برای این کار در ابتدا لازم است که مقصد مورد نظر خود را از میان شهرهای این کشور تعیین کرده و بلیط سفر دلخواهتان را برای آنها تهیه کنید. در نهایت می توانید به سادگی با هواپیما، اتوبوس و حتی قطار به ترکیه سفر کنید و تجربه ای نو را برای خود رقم بزنید.

سایر مقالات : سفر به استانبول

بدیهی است که با خرید بلیط هواپیما می توانید در زمان کوتاهتری به مقصد خود برسید و زمان بیشتری را در آن سپری کنید. با این حال اگر بودجه کمتری را برای سفر خود در نظر گرفته اید و سعی دارید با هزینه معقول تری مسافرت کنید، می توانید سفر با قطار را نیز تجربه نمایید. در ادامه مطلب " چگونه با قطار به ترکیه سفر کنیم؟ " با قاصدک 24 همراه باشید تا به شما بگوییم که با قطار می توانید به کدامیک از شهرهای ترکیه سفر کنید.

قطار تهران آنکارا

با خرید بلیط قطار در حقیقت یک سفر ترکیبی از تهران به آنکارا را پیش رو خواهید داشت. در این سفر ابتدا باید در ایستگاه تهران سوار بر قطار شده و سپس با عبور از شهرهای کرج، قزوین، زنجان، تبریز، سلماس، رازی و کاپیکوی به ایستگاه وان برسید. سپس در این ایستگاه از قطار پیاده شوید، به اسکه شهر وان بروید و خود را به ایستگاه قطار تات وان برسانید. پس از آن می توانید به سفر خود با قطار ادامه دهید و بعد از عبور از ایستگاه های الازیق، مالاتیا، سیواس و کایسری به آنکارا برسید. فراموش نکنید سفر با قطار از مبدا تهران به آنکارا حدودا دو روز به طول می انجامد که حدود 5 ساعت از آن نیز به قایق سواری می گذرد. بنابراین اگر زمان کافی برای انجام این سفر را در اختیار دارید، بلیط قطار سفر خود را خریداری نمایید.

سایر مقالات : قیمت سفر به ترکیه

قطار تهران استانبول

پیش از راه اندازی این قطار بسیاری از گردشگرانی که تمایل به تجربه تور ترکیه زمینی داشتند، سفر خود را با خرید یک بلیط اتوبوس آغاز می کردند. اما اخیراً با راه اندازی قطار تهران استانبول این امکان برای مسافران مهیا شده است که با خرید یک بلیط قطار از تهران به آنکارا بروند و در آنجا با قطاری دیگر به استانبول سفر کنند. در حقیقت سفر تور استانبول با قطار یک سفر دو مرحله ای است که می بایست دو بلیط قطار را برای آن خریداری نمایید. این سفر با احتساب زمان های بازرسی مدارک، دریافت ویزا و... حدوداً 70 الی 80 ساعت به طول می انجامد و سفری متفاوت به شمار می رود. جالب است بدانید قطارهایی که در این خط ریلی مشغول به فعالیت هستند از نوع کوپه ای و سه ستاره می باشند که فضای راحتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند.

مجله گردشگری نیک روز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com